trečiadienis, lapkričio 12

Saulės.

Hm..
Šiandien žmonės, lyg eilute išsirikiavę būtų, mėgino sužlugdyti/sumenkinti/paversti neįmanomu bemaž viską, apie ką aš galvoju/kas man patinka/etc.
Nesvarbu, kad vieni dalykai įvyko atvirkščiu laiku, kiti tvarkingai, bet vidury dienos piešiniu bandžiau parodyti, ką galvoju. Analizavo visi buvę, bet tikslo nepasiekiau. (tikriausiai dėl to, kad tą akimirką nė nesiruošiau jo siekt)

Bet velniop juos.
Čia kaip su tuo sketch'u apie įdomų/neįdomų gyvenimą.
Įdomus man, ne jums. Jūsų neturėtų dominti svetimi gyvenimai, domėkitės savuoju. Rimtai, pamėginkite. Patys nustebsite, kiek daug naujo jame rasite.


Griežtokai skamba, bet.
Vabalams mažiems saulės stinga.

Vėl prikimšau galvą idėjų. Nuostabus jausmas. (:

Iš tikėjimo, kad esu.
Mano kolekciją papildė naujas CD ir du DVD.

1 komentaras:

  1. Ei, tu matei koks nuostabus ruduo? Ko gero gražiausias per visą mano trumpą gyvenimą.. O gal čia tik aš per vėlai atsimerkiau?

    Įdėk savo vidurio dienos piešinį. Labai įdomu.

    AtsakytiPanaikinti