antradienis, balandžio 14

Turėti funkciją.

Senas darbas: Kita erdvė. Papildžiau nuotraukomis. :)

Jau ne pirmą dieną man tik ir groja Polarkreis 18 - Allein Allein (remix by Nephew) . Kažkuo veža.



Funkcija.
Jė jė, įdomus reikaliukas čia. Bet gal kitąkart? :)


Geriau papasakosiu kokį freakish sapną čia šiąnakt sapnavau. 
Kilo gaisras, degė Norfa, kurioje sandėliuojamos malkos, o visi kalbėjo, kad "reikia gelbėti ir gesinti ją, nes banko juk reikia!" . Gaisrininkams skambino draugė, jos klausinėjo, gal čia patys ir padegėm. Aš perėmiau ragelį ir įtikinau, kad atvažiuoti verta. Gaisrininkai sutiko atvažiuoti, mes išvažiavome jų pasitikti, nes netikslus adresas buvo (daug pastatų vienu adresu). Grįžtant girdėjome kalbant, kad gaisro vietoje įvykdyta žmogžudystė. Spyris į galvą, viskas dėl futbolo. Vienas iš važiuojančių automobiliu nujaučia, kas žudikas, aš netikėtai suprantu, kas yra auka.

Dabar kai pagalvoju, tai išties žinau ir iš kur sapne norfa, ir iš kur bankas bei futbolas. Tik gaisras pats atsirado, bet internetinis sapnininkas piešia gerą reikšmę, taigi viskas puiku.

Vakar man sakė, kad pas mane optimistiškas požiūris. Dar atradau šį tą malonaus parašyta apie mane, bet užteks čia tų savimeiliškumų :-D

Nerimtai kažkaip viskas. 
Jė jė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą