ketvirtadienis, balandžio 2

NATO.

Pasipiktinau.

Negana to, kad turiu tik tiek laiko, kiek liko šiandienos, išmokti beveik visam (be 21 puslapio (kai lieka dar 251-nas) ) istorijos vadovėliui (mūsų mylima istorijos mokytoja, kad ją kur, maloniai susižavėjusi ribotomis šiandieninėmis mano istorijos žiniomis, lygiai taip pat maloniai pažadėjo mane pasikviesti rytoj į pirmą suolą priešais ją pažaisti žaidimo "Aš, tu ir knyga"), bet dar mokytoja klausinėdama manęs nori, kad aš atsakinėčiau klaidingai. :-D rimtai.

Štai pavyzdys: klausia ji manęs apie Šiaurės Atlanto sutartį. Aš jai ir sakau - pasirašyta prieš 60 metų balandžio 4-tą dieną, tada ir įkurta NATO; šalių narių yra 28; Lietuva įstojo 2004 metais. Ji man sako: bet NATO diena tai kovo 28-tą, ir dar pavardija kaip masiškai valstybės stojo į NATO. Klausausi ir  galvoju - kažkas čia ne taip, bet nesiginčiju. O faktai sako štai ką:
The North Atlantic Treaty Organization (NATOFrenchOrganisation du traité de l'Atlantique Nord (OTAN), also called the (North) Atlantic Alliance, is a military allianceestablished by the signing of the North Atlantic Treaty on 4 April 1949.


Tiesa, dar yra ir kita pusė: 
2004 m. kovo 29 d. Lietuva įstojo į NATO (North Atlantic Treaty Organisation – Šiaurės atlanto sutarties organizacija). 

Matot? Matot? 29-ta, ne 28-ta. :P Nors šitą dar atleisčiau.
Taip, kad aš vis tiek teisi. Ir NATO yra 28 narės.


Beje, manau, kad šitiek teksto perskaityti ir įsiminti per vieną vakarą yra fiziškai neįmanoma. Šiandien susimoviau per dvi pamokas, per vieną ne, kitos nesvarbu. Ryt galbūt leisiu sau susimauti (vėl) per istoriją, per anglų - ne, o toliau vėl nesvarbu.

Okei, let's everybody enjoy history.

2 komentarai:

  1. šiandien praradau laiko nuovoką. Po to staiga suvokiau, kad dingo visa valanda mano gyvenimo. Einu pasikultūrinti. Tikiuosi, tai neskaitoma laiko praradimu. Kokių 3 valandų.. Nei daug nei mažai.


    pavasarį trūksta vitaminų


    p.s. Istorija tai faktų rinkinys, kiekvieną kartą interpretuojamas per gyvenamosios situacijos prizmę. Čia nėra neteisių. Yra tik mokytojos, kurioms GALIMA įrodyti, kad jos klysta.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet daugumai mokytojų įrodyti, kad būtent jis buvo neteisus, yra neįmanoma. Tai žeidžia jų savimeilę labiau negu mušimas slide per pilvą.

    AtsakytiPanaikinti