sekmadienis, rugsėjo 21

De-Sk. (pati pirmiausia dalis is visu)

Laba diena,
radau interneta ir, pasinaudodama tokiu nuostabiu ivykiu, nusprendziau truputi papasakoti apie tai, kaip man sekasi.
Laiska sudarysa dvi dalys: viena apie Berlyna ir kita apie Slovakija.
Nezinau kaip cia gausis su idomumu, bet kaip nors vis tiek iseis :)) Tiesa, mano smulkmeniskumas gali ikyreti, bet neissigaskite, kuo daugiau rasysiu, tuo turetu to smulkmeniskumo mazeti :D Zinot, atmintis.. :D :D

Rugsejo 13 d.
Ilipome i autobusa Kaune. Noredami ramiai sau sedeti vietose, kurios nurodytos bilietuose, padareme mazyti skandaliuka. Tiesa, pagrindine skandalo vinis buvo lietuviskai su rusisku akcentu kalbanti 29-oje vietoje sedinti moteris, kurios biliete nurodyta 63 vieta, ir sakanti: "As sedziu savo vietoje!" ;D Mokytojoms ji kainavo keleta simtu nervu lasteliu, mums pridejo vitamino C.

Kartu su mumis i ta pati rengini (? :D ) keliavo dar penkios paneles + mokytoja is Kazlu Rudos.
Nezinau kokiu laiku, bet kazakda tikrai jau buvome Lenkijoje. Ties pasieniu i autobusa (ei, kur Shengenas? :D ) ilipo toks mielas pasienietis, kuris palauke, kol visi issitrauks pasus, tada keleta paziurejo ir islipo :))
Lenkija pasitiko graziais arkliais, vejo jegainemis (nustebau!) ir Kernave-style kalvomis. Dar nustebino lenku daugiaauksciai - pagarba poliakams uz tai, kaip jie gerai sugalvojo uzrasineti namu adresus ant ju. Raides taaip aukstai ir toookio dydzio, kad niekas ten ju neuztoja :D

O, uzrasuose rada sienos kirtimo laika - telefonas, is pradziu praneses apie atvykima i Lenkija, tarifus Lenkijoje ir LR Generalinio konsulato Lenkijoje numeri, pasiule prasukti laika i 17:31. Sutikau, ka cia su elektronika pasigincysi :D

Lenkijoje pravaziavome Suwalki, Bialystok ir Warszawa. Beje, griztant i Warszawa neuzsukome ir vaziavome kitu keliu, o tai paaiskina kainu pirmyn ir atgal skirtuma ;) Siaip ir daugiau miestu pravaziavome, bet nevisad pavyksta suprasti kelio zenklus, ypac kai kelias jais kraute perkrautas.
Lenku miestai labai tarpusavyje panasus, visi tvarkomi ir remontuojami, o apie keliu remontus neverta ne pradeti - statoma daug daug nauju keliu. ;D O cia, Slovakijoje, keliu remontai yra kiekviename kilometre.

01:11 pasirode, kad jau Lenkijos - Vokietijos siena, bet paziurejus atidziau (ir, kai ta siena pasikartojo keleta kartu) issiaiskinau, kad ne velnio ten ne siena - ten Lenkijos kelias mokamas! :D

Bevaziuojant rode "Brat" ir "Brat 2". Paziurejus abu filmus gal po kokios valandos pavyko uzmigti. Miegant sapnavosi lovos ir grojo muzika ir "Brat 2" su intarpais "Are you gansters?" - "No, we are Russians."

Pabudus 5 ryto is tvarkos nusprendziau, kad uz lango jau Vokietija. Pamaciusi kelio ir kitokius zenklus tuo tik isikinau.
Pirmas ispudis: graffiti, tvarka, svara, aerouostas, tramvajai.
~7 ryto buvome Berlyne. ILgai lauke stotyje (kol mokytojos issiaiskino bilietu sistema) leidomes i kelio hostelio link paieskas. Sekesi visaip, kartais tekdavo laiptais pasitasyti lagaminus aukstyn--zemyn. Mano lagaminas del nezinomu priezasciu tapo Sauliumi Franklinu Rapolaviciumi :D.

Atvykus i hosteli pranese, kad kambarius atlaisvins tik po keliu valandu, todel pasideje daiktus i uzrakinama bagazo kambari, isejom pasivaikscioti i miesta. Gal kas koki pusvalandi skambedavo baznycui varpai, bet kai imdavome jais sekti, noredami paziureti, kur ten ta baznycia, garsas liaudavosi, o paciu pastatu per medzius ir namus nebuvo matyti. Uztat uztikome veikiancia (demesio! buvo sekmadienis!) bandeliu parduotuve/kavine. Pavalgeme kas franzosische, kas italianische (kazkodel deutsche tai nebuvo :o ) pusrycius, kuriu ojoj kaip uzteko! Mano pietus/vakariene tokio sotumo buna :D

Grize gavome kambarius ir isikureme. Kad laikas nebutu praleistas bveltui, isvaziavome i Alexander Platz. Pasipiktinome, kad Vilnius
garsiajame laikrodyje vadinamas Wilno, tuomet dar pavaiksciojome, pasigrozejome, pasidomejome viskuo, kas aplink ;D ir grizome atgal.

Taip baigesi pirmoji diena (ir naktis keliaujant) Berlyne.

Slovakija, tuo tarpu, grazi savo gamta, bet Berlyno pramogomis ir viskuo kitkuo dar neapnese. ;))

Tuo siandien ir baigsiu savo gana ilga ir smulkmeniska pasakojima is Slovakijos apie Berlyna. ;D
linkejimai visiems Jums, kalbatiems lietuviskai, nes sunku net apsakyti, kaip isties pasiilgau sitos kalbos! :)

Milda.
Kam dukte, kam sese, kam sesia, kam giminaite, kam drauge, o kas gal isvis nepazista.. ;DD
Rugsejo 21 diena, 20:28 vietos laiku.